معرفي فناوري هاي روز دنيا
به سايت ما خوش آمديد

حتما براي يك بار هم كه شده گذرتان به فروشگاه گوگل پلي (Google Play Store) افتاده است.بسياري از كاربران بر اين باورند كه فروشگاه گوگل پلي در حال حاضر شامل اپليكيشن ها و بازي هاي اندرويدي بسياري است و از اين حيث مرجع كاملي به شمار مي رود و كارايي آن قابل قبول است، اما سولي كه مطرح مي شود اين است كه آيا طراحي آن نيز قابل قبول است؟!

زمزمه هايي شنيده مي شود كه گوگل قصد دارد تا جانِ تازه اي به طراحي فروشگاه گوگل پلي ببخشد! حال بايد ديد كه تغييرات جديد اعمال شده در فروشگاه گوگل پلي تنها به طراحي ظاهري آن ختم مي شود و يا عملكرد آن را نيز با تغييراتي مواجه خواهد كرد.

google-play-store-2014-redesign-leak

جالب است بدانيد كه پايگاه اينترنتي “Android Police”، اخيرا دست به انتشار چند اسكرين شات از طراحي جديد فروشگاه گوگل پلي زده است.در اسكرين شات هاي قرارداده شده به خوبي مي توان رد پاي طراحي متريال (Material Design) را در ظاهر جديد اين فروشگاه مشاهده كرد.

گفتني است كه طرح فعلي زيباسازي فروشگاه گوگل پلي تا به اين جاي كار به اتمام نرسيده است و به نظر مي رسد گوگل قصد اضافه كردن چند آپشن جديد به فروشگاهش دارد.

مي توان نتيجه گرفت كه زيباسازي اين فروشگاه با توجه به رفع ايرادات قبلي، اضافه شدن آپشن هاي جديد و شايد تغيير در نحوه عملكرد، زمان بَر خواهد بود، چرا كه تا به حال هيچ تاريخ دقيقي جهت اتمام كار درج نگشته است.




نوع مطلب :

سه شنبه بیست و چهارم 4 1393 15:26


درباره وبلاگ
در این وبلاگ آخرین اخبار مربوط به حوزه فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت.
پيوندهاي وبلاگ
صفحات جانبي
آمار وبلاگ
  • تعداد بازديد : 772666
  • تعداد نوشته ها : 1012
  • تعداد نظرات : 7
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر
کليه حقوق اين وبلاگ براي معرفي فناوري هاي روز دنيا محفوظ است
X