معرفي فناوري هاي روز دنيا
به سايت ما خوش آمديد

وقتي سخن از همگام سازي فايل هاي كم حجم مي شود، بدون شك سرويس Dropbox-دراپ باكس، يك پاي ماجراست! همگان آشنايي لازم و كافي با اين سرويس را دارند.

اگر نياز به همگام سازي عكس ها، اسناد و بسياري فايل هاي ديگرتان را ميان چند PC داريد، اينجاست كه دراپ باكس به ياري شما مي آيد.

البته در كنار مزايايي كه دراپ باكس براي ما فراهم مي كند، ايراد بزرگي نيز به آن وارد است.اگر شما فايل نسبتا بزرگي را براي همگام سازي انتخاب كرده باشيد، آن قدر اين فرآيند با كُندي انجام مي پذيرد كه شايد اصلا قيد آن را بزنيد!

newdropbox

گويا اين مشكل به گوش طراحان و برنامه نويسان اين سرويس رسيده است، چرا كه دراپ باكس اعلام كرده است در بروزرساني جديد اين سرويس ديگر كاربران با اين كُندي سرعت رو به رو نخواهند بود و همگام سازي فايل هاي نسبتا بزرگ با دوبرابر سرعت قبل انجام مي پذيرد.

ايراد ديگري كه مي توان بر دراپ باكس وارد دانست، اين است كه به هنگام همگام سازي فايل هاي حجيم، سيستم دراپ باكس تا زماني كه آپلود فايل تمام نشود به سراغ دانلود نمي رود! و به اين ترتيب زمان را از دست مي دهيد.

اين ايراد هم در بروزرساني جديد اين سيستم رفع شده است و كارِ آپلود به گونه ديگري انجام مي پذيرد.اين بار آپلود فايل در بخش هاي نسبتا كوچكي انجام مي شود كه كاربر قدرت دانلود همزمان را نيز داشته باشد.

به تعبيري ديگر مي توان اذعان كرد كه، حتي در زماني كه آپلود به تمام نرسيده است، دانلود فايل آغاز مي گردد.




نوع مطلب :

سه شنبه بیست و چهارم 4 1393 15:17


درباره وبلاگ
در این وبلاگ آخرین اخبار مربوط به حوزه فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت.
پيوندهاي وبلاگ
صفحات جانبي
آمار وبلاگ
  • تعداد بازديد : 774148
  • تعداد نوشته ها : 1012
  • تعداد نظرات : 7
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر
کليه حقوق اين وبلاگ براي معرفي فناوري هاي روز دنيا محفوظ است
X