معرفي فناوري هاي روز دنيا
به سايت ما خوش آمديد

روز چهارشنبه، گوگل اعلام كرد كه به روز رساني هايي براي برنامه هاي Gmail در دستگاه هاي آندرويد منتشر گرديده. اين بروز رساني شامل راه حل قوي تر براي آدرس دهي خودكار براي تكميل دانلود در ايجاد يك پيام جديد است.علاوه بر اين به كمك آن مي توان با مخاطبين خود به اشتراك گذاشت، اين به روز رساني همچنين شامل كارايي همچون ميانبري براي ضميمه فايل هاي گوگل درايو را بر روي صفحه نمايش ايجاد مي كند.

اين يعني شما لازم نيست براي دسترسي به گوگل درايو نياز به كامپيوتر داشته باشيد هم اكنون مي توانيد با دريافت اين بروزرساني فايل هاي موجود در سرويس گوگل درايو را بر روي گوشي خود در اپليكشن Gmail را در دسترس داشته باشد و آنرا با ساير دوستان خود در شبكه هاي اجتماعي و گوگل پلاس به اشتراك بگذاريد.

اين فرآيند يك ابزار محبوب را در اختيار كاربر قرار مي دهد اكنون نحوه استفاده از اين ابزار را به شما خواهيم آموخت با ما همراه باشيد.

gmailinsertfromdrive

پس از بروزرساني آخرين نسخه از نرم افزار Gmail در گوشي خود برنامه را اجرا كنيد و براي نوشتن يك ايميل جديد آماده شويد. روي آيكون منو در گوشه بالا سمت راست ضربه زده و سپس گزينه اي را در ليست مشاهده مي كنيد با عنوان Insert Form Drive ، اكنون بر روي آن ضربه بزنيد.

gmailinsertfromdrivepermissions

حالا يك رابط كاربري براي انتخاب فايل از حساب Drive خود براي شما باز مي شود كه مي توان با انتخاب يكي از گزينه هاي به اشتراك گذاري يا فقط درج را مشاهده كنيد. پس از انتخاب يك گزينه يك مرور كلي از محتويات حساب Drive را مي توانيد مشاهده كنيد و با انتخاب فايل موردنظر و لمس گزينه درج آنرا به عنوان پيوست در ايميل ارسالي قرار دهيد.

اين مراحل را مي توانيد براي درج چندين فايل از حساب گوگل درايو خود به ايميل انجام دهيد.

gmailinsertfromdriveattached

Gmail به اندازه كافي هوشمندي خود را براي همگان به رسميت درآورده كه اكنون با تنظيمات به اشتراك گذاري هر فايل در Google Drive نيازي به دسترسي به روش ديگري به لينك ها و محتويات درايو نخواهيد بود و به راحتي از طريق ايميل نيز مي توان به گوگل درايو متصل شد.




نوع مطلب :

سه شنبه بیست و چهارم 4 1393 15:14


درباره وبلاگ
در این وبلاگ آخرین اخبار مربوط به حوزه فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت.
پيوندهاي وبلاگ
صفحات جانبي
آمار وبلاگ
  • تعداد بازديد : 774147
  • تعداد نوشته ها : 1012
  • تعداد نظرات : 7
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر
کليه حقوق اين وبلاگ براي معرفي فناوري هاي روز دنيا محفوظ است
X