معرفي فناوري هاي روز دنيا
به سايت ما خوش آمديد

هر وقت كه يك تب جديد در مرورگر كروم باز مي‌كنيد يا به صفحه اصلي گوگل مراجعه مي‌كنيد با لوگو اين كمپاني روبرو مي‌شويد. اما بعضي اوقات گوگل لوگوي خود را به شكلي تغيير مي‌دهد كه با رويداد مهم آن روز همخواني داشته باشد. اين رويداد مي‌تواند به سالگرد تولد يك هنرمند، مخترع يا انسان تاثير گذار اختصاص يابد يا مربوط به يك موضوع فرهنگي باشد.

برنده جديدترين مسابقه Doodle 4 Google يك نوجوان ۱۱ ساله به نام Audrey Zhang است. طرح او مربوط به محيط زيست است و در آن به خوبي تاثير زندگي ماشيني بر طبيعت نشان داده شده است.

براساس گزارش واشينگتون پست، آنچه اندري را خاص مي‌كند آن است كه او از سه سال گذشته هر سال در مسابقه Doodle 4 Google شركت كرده است. اين اولين بار است كه گوگل، به Doodle طراحي شده توسط يك دانش‌آموز، انيميشن اضافه مي‌كند و آن را در صفحه اصلي خود قرار مي‌دهد.

 رايان گرميك، مدير ارشد بخش Google Doodle در باره طرح اين دختر ۱۱ ساله اينگونه اظهار نظر كرده است: «در اين اثر همه جا سبز و غني از طبيعت است، به نظر مي‌رسد تك تك برگ‌هاي موجود در اين طرح پر از زندگي هستند.» او همچنين گفته است كه اضافه كردن انيميشن به اين طرح، كار بزرگي بوده است چرا كه ۱۵۰ شي در آن متحرك خواهند بود.

اما جايزه اندري چيست؟ كمك هزينه ۳۰ هزار دلاري براي تحطيل در كالج، ۵۰ هزار دلار كمك به مدرسه او كه در نيويورك قرار دارد و همچنين ۲۰ هزار دلار سرمايه گذاري در جهت تميز نمودن آب و ساخت ۱۰ مدرسه در بنگلادش به نام اندري كه همگي توسط گوگل پرداخت مي‌شوند.




نوع مطلب :

دوشنبه نوزدهم 3 1393 10:19


درباره وبلاگ
در این وبلاگ آخرین اخبار مربوط به حوزه فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت.
پيوندهاي وبلاگ
صفحات جانبي
آمار وبلاگ
  • تعداد بازديد : 772678
  • تعداد نوشته ها : 1012
  • تعداد نظرات : 7
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر
کليه حقوق اين وبلاگ براي معرفي فناوري هاي روز دنيا محفوظ است
X