معرفي فناوري هاي روز دنيا
به سايت ما خوش آمديد
مركز طبع و نشر قرآن در آستانه سال جديد، فايل هاي الكترونيكي قرآن و ساير متون ديني را به منظور بهره گيري جامعه قرآني كشور در قالب پي.دي.اف (pdf) منتشر كرد.
به گزارش مركز طبع و نشر قرآن ، اين فايل هاي الكترونيكي قرآن كريم كه به صورت PDF تهيه شده، بر اساس آخرين تحقيقات محققان اين مركز و با بهره گيري از قلم رايانه اي ساخته و توسط كارشناسان و هنرمندان مركز طبع و نشر تنظيم شده است.
اين فايل ها به دفعات توسط مصحّحان مركز طبع و نشر قرآن بازبيني شده و مي تواند الگوي مناسبي جهت كتابت قرآن و ساير متون ديني قرار گيرد.
مصحف جمهوري اسلامي ايران به خط نسخ عربي و با شيوه اعراب گذاري كم علامت، مصحف جمهوري اسلامي ايران به خط نسخ عربي و با شيوه اعراب گذاري مصري، مصحف جمهوري اسلامي ايران به خط نسخ ايراني، قرآن حكيم همراه با شرح آيات منتخب و قرآن كريم همراه با ترجمه لغات مشكل از جمله اين مصاحف است.
علاوه بر مصحف اميري، مصحف با رسم الخط هندي و مصحف با خط عثمان طه، فايل هاي مفاتيح الجنان، صحيفه سجاديه، نهج البلاغه، كشف الآيات، كشف المطالب و جدول رسم كلمات در پايگاه moshaf.org بارگزاري شده و در دسترس علاقه مندان و جامعه قرآني كشور است.


نوع مطلب :

دوشنبه نوزدهم 12 1392 15:41


درباره وبلاگ
در این وبلاگ آخرین اخبار مربوط به حوزه فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت.
پيوندهاي وبلاگ
صفحات جانبي
آمار وبلاگ
  • تعداد بازديد : 774115
  • تعداد نوشته ها : 1012
  • تعداد نظرات : 7
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر
کليه حقوق اين وبلاگ براي معرفي فناوري هاي روز دنيا محفوظ است
X